Kontakt

BRF Tingshöjden har anlitat Bostadsförvaltning som teknisk och ekonomisk förvaltare. Vid frågor som rör ditt boende, kontakta alltid Bostadsförvaltning i första hand.

Har du upptäckt ett fel och behöver göra en felanmälan? 

Vid fel kring allt som är av teknisk funktionalitet i lägenheten eller gemensamma utrymmen, gör en felanmälan till Bostadsförvaltning.
Gör en felanmälan

Har du frågor om praktiska saker gällande ditt boende? 

Kontakta Bostadsförvaltnings kundtjänst vid frågor om exempelvis andrahandsuthyrning, medlemsärenden, överlåtelser, panter, hyror och avgifter, uthyrning av parkeringsplatser och garage, nycklar m.m. Ring Bostadsförvaltnings kundtjänst eller fyll i deras kontaktformulär.
Kontakta kundtjänst

Mån–tors kl 09.00–11.00

08–515 100 02

Har någon parkerat på din parkeringsplats i garaget?

 Om någon parkerat på din parkeringsplats eller om du upptäckt att felparkerade fordon utan tillstånd, vänligen kontakta P-bolaget.

Parkeringsservice Svenska AB

0771-77 11 00

Är något akut fel i lägenheten?

Kontakta Securitas fastighetsjour om något är akut fel med din lägenhet under icke-ordinarie tid, vid exempelvis vattenläckage, elavbrott etc. Vid brand, olycksfall och liknande, kontakta alltid 112.

Securitas fastighetsjour

08–65 76 470

Störs du av stökiga grannar, hög musik eller bråk? 

I första hand ska du alltid själv kontakta den som stör. Om störningen inte upphör eller ifall du inte kan/vill kontakta den som stör, ring Avarn Securitys trygghetsjour. Vid misstanke om pågående brott, ring 112.

Alla dagar kl 22.00–06.00

010–210 94 63

tänk på att varje utryckning kostar 1500–2000 kr

  • En anmäld störning bekostas av föreningen
    Det vill säga att den anmälande inte betalar för denna kostnad. Men föreningen kan komma att debitera den som missbrukar tjänsten.
  • Debitering av den störande
    En konstaterad störning kan komma att debiteras den som orsakat störningen.
  • Anonymitet och trygghet
    Din anmälan behandlas anonymt av trygghetsjouren och ingen information om vem som kontaktat dem lämnas ut till den störande. Däremot måste du uppge namn, adress och telefonnummer samt vad det är för typ av störning som pågår för att trygghetsjouren ska kunna behandla ärendet. Om Avarn Securitys larmcentral anser att en utryckning inte är nödvändig, kommer detta inte att ske.

Har du frågor till styrelsen?

Läs först igenom informationen på denna hemsida noggrant. Du hittar här svar på de flesta frågor som rör ditt boende. 

Vänligen ange alltid din adress och ditt lägenhetsnummer när du kontaktar styrelsen. Vanlig handläggningstid för inkomna mejl är 3–5 arbetsdagar.

E-post: info@brftingshojden.se

Rulla till toppen